Friday 19 August 2011

GATHERING & SHOPPING

Hari ni gathering se7en production and aku xtahu gempak ke x.Tgk mcm x ramai je dtg.Msti boring kalau sikit org.Haihh.Hari ni jugak aku nk paw mama duit utk shopping sbb aku balik raya awal dari dorang,Hari selasa ni.Naik bus pulak tu.Mls betul aku nk duduk tmpat beraircond tu slama 13jam.Mak aii!Kebas bontot.Haha.X sabar pulak aku nk raya.Puasa x penuh ade hati nk puasa.Haha.
Hm today jugak my ex hubby danny daniel pergi oprate dkt hospital Jb.Im sorry sayang sbb i x dpt nk teman u dan x dpt berada disisi u.Igt ape2 tjadi i ttap sygg u.Mungkin bg u i ni sweet talker but it from my deep heart hubby.Harap2 Tuhan melindungi dia.Amin.Aku xtahu ape lg yg x kena dgn sakit dia.Kesian dia.Asyik2 kena oprate.Kwn2 please doakan dia supaya baik2 sahaja.

No comments:

Post a Comment