Sunday 21 August 2011


Semalam aku jumpa my opie sayang.Haha funny la dia tu aku kt sebelah pun nk call2 aku.Tu la padahnya bila x cam gf sendiri.Aku suka tgk mata dia.Besar mcm mata kucing.Bila aku ckp,dia lagi buat.Tp smlm jumpa sekejap je sbb dia kena pergi kerja.Sian aku kn.Ni semua gara2 bas la.Bawak mcm siput.Geram aku. Tp xpe aku xkesah pun sbb aku pun ade hal nk kena cari barang2 utk raya.Korang syok la date lame2.Smlm dia jnji nk meet lagi tp dia tidur.Maghrib baru nk bgn.Mentadak tidur doe baby ni.Sabo je laa.Smlm pack gila Kl.Rimas aku.Yelaa semua sebok shopping raya.Sedar x sedar raya da nk dekat.Aku xde pun rase semangat nk raya.Sbb bagi aku raya tahun ni dgn raya2 sebelum2 ni sama je.Perak kelantan perak kelantan.Ayoyo tahun ni aku balik naik bas.Mcm biasa la kn.Kereta makbapak aku kecik je.Bknnya kereta besar2.Adik beradik ramai la katakan.Yey yey balik kampung kutip duit raya haha!

No comments:

Post a Comment